neděle 16. června 2013

Třicetidenní knihobraní (8) - Kniha, kterou nemůžu dočíst do konce

Rozhodl jsem se taky zapojit do projektu, který vytvořila VeEee. Více o projektu se dozvíte na jejím blogu a to třeba v tomto příspěvku. Tentokrát vybírám knihu, kterou nemůžu dočíst.

Tady byl váběr víc než jasný už od začátku. Knihu Andělé noci mám doma už skoro od vydání a pořád jí nemám přečtenou. Sice jsem už někde v půlce, ale před rokem mi nějak nesedl styl psaní a knihu jsem odložil. Většině se kniha ale líbila, tak uvidíme jakým dojmem na mě bude působit o prázdninách až jí konečně dočtu. Uvidím jestli si pořídím druhý díl, ale bohužel nebo bohudík (nevím jaká kniha je) se dalších dílů nedočkáme, protože se BBart rozhodl, že ve vydávání pokračovat dál nebude. To stejně se stalo s Jezdci časem, tak snad se to nestane u Roztomilých malých lhářek nebo Hry lží. Takže toto je kniha, kterou nemůžu dočíst do konce.

5 komentářů:

  1. Ja som sa v tejto knihe dostala možno k tretej kapitole :D Ale totálne ma nebavila, tak som s tým sekla.
    No ako som si všimla, mám dosť veľa rozčítaných kníh, ku ktorým ma to už neláka.

    OdpovědětVymazat
  2. Na túto knižku sa chystám, vyzerá super 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mě se série líbila tak, že jsem si přečetla další díly v AJ, když už se tady další díly překládat nebudou...

    OdpovědětVymazat
  4. To by som si chcela prečítať ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tahle kniha se mi vůbec nelíbila, hlavní hrdinka mi nesedla a celé to její drsné rádoby vystupování na mě nezapůsobilo, prostě jsem jí nic nevěřila..

    OdpovědětVymazat