čtvrtek 13. června 2013

Třicetidenní knihobraní (7) - Kniha, která mě opravdu rozplakala

Rozhodl jsem se taky zapojit do projektu, který vytvořila VeEee. Více o projektu se dozvíte na jejím blogu a to třeba v tomto příspěvku. Tentokrát vybírám knihu, která mě opravdu rozplakala.

Tady jsem si nemyslel, že bude výběr těžký, ale docela byl. Rozhodoval jsem se mezi Marinou a Hvězdy nám nepřály. Nakonec vyhrály Hvězdy nám nepřály, které byly prostě skvělé. Byla to vážně smutná kniha, hlavně ke konci. Byl jsem naštvaný, když to autor udělal, ale zase se s tím dokázal bravurně poprat. Jsem rád, že jsem si knihu mohl přečíst ,a taky, že jsem si jí pořídil, protože byla vážně skvělá a nelituji jejím přečtením, ani koupi. Na blogu je i recenze, ale kniha vážně stojí za to, takže si myslím, že by si jí měl každý aspoň jednou přečíst. Třeba mé Hvězdy už mělo půjčeno dost lidí, a dost si je chce ještě půjčit. Takže toto je kniha, která mě opravdu rozplakala.

6 komentářů:

  1. Súhlas, odplakala som ju takmer celú.

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu som ešte nečítala, ale už sa na ňu chystám :)

    OdpovědětVymazat
  3. U téhle knihy nejde nebrečet! :-) :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Jen bezcitnému by neukápla slza. Mám ji hrozně ráda a musím si ji zase někdy přečíst znovu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fakt bych si tu knihu už měla asi pořídit :D

    OdpovědětVymazat