sobota 22. června 2013

Třicetidenní knihobraní (11) - Nejnovější přírůstek v knihovničce

Rozhodl jsem se taky zapojit do projektu, který vytvořila VeEee. Více o projektu se dozvíte na jejím blogu a to třeba v tomto příspěvku. Tentokrát přidávám nejnovější přírůstek v knihovničce.

Tady byla kniha jasná, protože mi přišla asi před 10 dny. Jedná se o knihu Temná hrdinka, kterou jsem vyhrál u Lucy jako recenzní výtisk. Kniha je s pracovní obálkou, protože zatím ještě nevyšla, ale už se na ní těším až se do ní začtu. Rozhodně bych jí chtěl začít číst ještě tento víkend, protože recenzi bych měl napsat ještě před vydáním knihy, ale to určitě stihnu. Jinak obálka, kterou bude kniha mít vypadá vážně dobře a myslím si, že tak dobrá bude i kniha. Tak toto je můj nejnovější přírůstek v knihovničce.

1 komentář:

  1. Obálka vypadá vážně hodně dobře, tak jsem zvědavá, jak se ti bude nakonec líbit :-)

    OdpovědětVymazat