pátek 28. června 2013

Percy Jackson a Olympané: Letní re-reading

Tak toto jsem pro Vás připravil na léto. Už jsem tento re-reading plánoval dávno a před nedávnem jsem už konečně vyrobil nějakou tu ikonku. Percy Jackson a Bohové Olympu jsou prostě skvělé série od skvělého spisovatele, takže tento re-reading prostě být musel. Budu rád, když se někdo z Vás připojí v re-readingu ke mně, a jestli se někdo zapojí, tak tady je když tak pár dalších informací.

Re-reading bude probíhat celé dva měsíce, takže od 1.7. do 1.9. Takže času na čtení vážně dost. A všichni fanoušci a čtenáři Percyho ví, jaké má Percy písmo a jak rychle se čte, takže to nebude problém. Udělám nějaký seznam dat, od kdy do kdy bychom měli přečíst jednu knihu, ale když nechcete, nemusíte se tím řídit.


Percy Jackson: Zloděj blesku - 1.7. až 7.7
- vím, že někteří Percyho zvládnou za den, ale někteří třeba ne, a taky Abyss pořádá prvních 14 dní CooBoo-A-Thon, a někteří (jako třeba já) se hodlají zapojit, tak aby se dalo stíhat obojí. Více o CooBoo-A-Thonu se dozvíte zde.


Percy Jackson: Moře nestvůr - 8.7. až 14.7.
- tento díl je ještě kratší než první, ale pořád je maraton od Abyss, do kterého se myslím dost lidí zapojí, tak aby se to stíhalo.

Percy Jackson: Prokletí titánů - 15.7 až 21.7.
- tak v tomto období už maraton není a myslím si, že bude víc času, ale na všechny knihy necháme týden, protože někteří třeba pojedou v tom období na dovolenou.

Percy Jackson: Bitva o labyrint - 22.7 až 28.7.
- předposlední díl Percyho bude mít čas skoro až do konce července, tedy poloviny "re-readingové doby".

Percy Jackson: Poslední z bohů - 29.7. až 4.8.
- poslední díl Percyho Jacksona a snad nejlepší díl celé série. Prostě závěr série je závěr série, a ten nás čeká na začátku srpna.

Bohové Olympu: Proroctví - 5.8 až 11.8.
- první díl volného pokračování Percyho Jacksona, kde se Percyho nedočkáme, ale dočkáme se nových hrdinů Jasona, Piper a Lea, které bude čekat nebezpečná výprava, tak jak je to v Táboře polokrevných zvykem.

Bohové Olympu: Neptunův syn - 12.8. až 18.8.
- druhý díl, ve kterém se konečně dočkáme Percyho, ale taky dalších hrdinů Franka a Hazel z Tábora Jupiter.

Bohové Olympu: Znamení Athény - 19.8. až 1.9.
- a nejnovější díl Bohů Olympu, který si pamatuji ještě docela přesně. Ale to nevadí tomu, abych si ho přečetl v rámci re.readingu znova. A vy taky ;)

Tak, tady máme nějaké to rozdělení, ale jak už jsem napsal, nemusíte se podle toho řídit. Jestli stihnete celou série Percyho během týdne, tak stihnete, jestli jeden díl Percyho za měsíc, nevadí no. A co budete mít z re-readingu? Na konci bych chtěl uspořádat soutěž s otázkami na věci, co se udály v jednotlivých dílech a když budete mít re-reading knih za sebou, tak si to třeba budete pamatovat. Ale s tou soutěží to ještě není jisté, tak s tím nepočítejte zase moc. Ale i tak, byste si mohli ten re-reading dát ne? ;) Během re-readingu můžete psát také své názory na své blogy, nebo psát recenze. A ti co nemáte blog a chtěli byste napsat recenzi, tak se nebojte, napište, pošlete mi jí na e-mail, a já Vám jí tady zveřejním ;)

Budu rád, když se zapojíte, a ještě raději, když se mi zapíšete tady do komentářů, že se zapojíte a přidali třeba svou přezdívku.

3 komentáře:

  1. Ja už dlhšie o tejto sérii premýšľam :) aj keď nie ako o re-readingu ale skôr ako o first readingu :) uvidíme či sa podarí zdolať aspoň prvú časť

    OdpovědětVymazat
  2. sakra. teraz ma štve, že mám toľko kníh, lebo re-reading by som si spravila rada, lebo séria je úžasná. Taká škoda, že mám také množstvo neprečítaných kníh...

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý nápad ráda bych se zúčastnila . Já zatím četla jenom první díl takže bych ostatní díly četla poprvé . Nevadí to ??

    OdpovědětVymazat