pondělí 3. června 2013

Třicetidenní knihobraní (2) - Kniha, kterou absolutně nechápu

Rozhodl jsem se taky zapojit do projektu, který vytvořila VeEee. Více o projektu se dozvíte na jejím blogu a to třeba v tomto příspěvku. Do dnešního článku vybírám knihu, kterou absolutně nechápu. Nebudu zdržovat a tady je kniha.

Dlouho jsem uvažoval, jestli mám vůbec v knihovničce nějakou knihu, kterou absolutně nechápu a myslel jsem si, že ne. Nakonec jsem si vybral šestý díl Upířích deníků. Ne, že bych ho nechápal, ale nechápu proč autorka do knihy přidala liškodlaky a nevím co ještě a udělala z toho nudnou sérii a hlavně nejnudnější díl série. Vím, že všechny díly Upířích deníků jsem měl přečtené rychle, až na tento, který mi trval déle než dva měsíce, protože mě vůbec nebavil. Takže v knihovničce nemám žádnou knihu, kterou bych absolutně nechápal, jen mám knihu, u které nechápu proč se autorka vydala takovýmhle směrem.

A jaká je ta vaše kniha? Pište do komentářů.

5 komentářů:

  1. Upíří deníky jsem ještě nečetla, ale plánuji si to přečíst, takže nějak posoudit to zatím nemohu. Jsem zvědavá, jestli i já s tím budu mít problém :D
    Jinak na knihu, kterou nějak moc nechápu, jsem ještě zatím nenarazila.

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím ! Doma mám všechny Upíří deníky, ale skončil jsem někde v polovině tohoto dílu, protože mě to nebavilo. Nechápal jsem ani ty malach nebo co :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som na tom presne na vlas rovnako, iba s tým, že ja som nepochopila celkovú pointu, že prečo stále pokračuje v písaní Upírskych denníkov :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ta moje je Pevné pouto.. A upíří deníky knihy mi osobně nepřišly tak špatné, ale je pravda že jsem je po přečtení prodala abych uvolnila místo :D

    OdpovědětVymazat
  5. UD nechápu a pořád to čtu, asi jsem se zbláznila nebo co :D

    OdpovědětVymazat