úterý 11. června 2013

Třicetidenní knihobraní (6) - Kniha, při které jsem se opravdu červenal

Rozhodl jsem se taky zapojit do projektu, který vytvořila VeEee. Více o projektu se dozvíte na jejím blogu a to třeba v tomto příspěvku. Tentokrát vybírám knihu, při kterém jsem se červenal, i když tady nějak moc nepatří.

Tak nejdřív jsem si myslel, že v tomto příspěvku nic nebude, ale nakonec když zajdu do starších knížek a knížek, které jsem četl už dávno, tak jsem asi vybral. Jako nevím už moc jestli tam nějaké takové momenty byly, ale vím, že nějaké odstavce tam byly takové, u kterých jsem se trochu červenal. Je to knihy Roztomilé malé lhářky od Sary Shepardové, ale berte to tak, že jsem knihu četl někdy v páté třídě, kdy jsem knihy moc nečetl.Vím, že tato kniha tady vůbec nepatří, ale nechtěl jsem, aby to tady zůstalo bez knížky. Knihu plánuji číst znova a číst taky další díly. Myslím, že už takový pocit jako před 3 lety mít nebudu, ale nevadí. No, takže dneska kniha, při které jsem se červenal, i když tady nějak nepatří. Už vidím, jak se všichni divíte, proč jsme jí vybral :DD

A jaká je ta vaše kniha? Pište do komentářů.

3 komentáře:

  1. Ano. Tenhle výběr byl opravdu těžký i pro mě :D Vybral jsem Měděného jezdce.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle jsem taky nečetla, sakra :D ale na stránkách nakladatelství už jí nemaj. Ale zase jsem četla Hry lží a ty mě tolik nebraly, tak nevím.

    OdpovědětVymazat