pátek 28. června 2013

Třicetidenní knihobraní (13+14) - Kniha, kterou si závidím + Kniha, při které jsem se bál o své zdraví

Rozhodl jsem se taky zapojit do projektu, který vytvořila VeEee. Více o projektu se dozvíte na jejím blogu a to třeba v tomto příspěvku. Tentokrát přidávám dvě knihy, protože jsme spojil dva příspěvky. Takže dnes je to kniha, kterou si závidím a kniha, při které jsme se bál o své zdraví.

Kniha, kterou si závidím
Knihu Marcelo ve skutečném světě jsem si hodně oblíbil a tuto knihu si i závidím. Jsem rád, že jsem si knihu pořídil a přečetl, protože byla vážně dobrá a s autorem jsem udělal i rozhovor na blog. Jedna autorova kniha už v tomto knihobraní byla, a to kniha The last summer of the death warriors, která byla v prvním příspěvku. Marcela ve skutečném světě Vám všem doporučuji, a třeba si tuto knihu budete závidět také. Toto je kniha, kterou si závidím.

Kniha, při které jsem se bál o své zdraví
Tak tady byl výběr už poněkud těžký. Vybrat takovou knihu dalo vážně zabrat a pořád si nejsem jistý, jestli tady kniha patří. Nakonec jsem vybral knihu Unika, kterou jsem sice hodnotil 4 hvězdičkami, protože se mi nakonec líbila, ale začátek mě vůbec, ale vůbec nebavil, protože byl nudný a bál jsme se o své zdraví, protože jsem myslel, že ta kniha bude nudná až dokonce. Nakonec nebyla, ale jinou knihu jsem z knihovničky vybrat neuměl a tady jsem se bál u toho začátku, jinak nebyla kniha špatná. Tak toto je tak trochu kniha, při které jsme se bál o své zdraví.

Žádné komentáře:

Okomentovat