neděle 9. června 2013

Třicetidenní knihobraní (5) - Kniha, jejíž hlavní hrdinka je absolutně nemožná

Rozhodl jsem se taky zapojit do projektu, který vytvořila VeEee. Více o projektu se dozvíte na jejím blogu a to třeba v tomto příspěvku. Tentokrát vybírám knihu, jejíž hlavní hrdinka je absolutně nemožná.

Takže tohle byl jeden z nejtěžších výběrů knihy. Pořád jsem si procházel knihovničku a připomínal si hlavní hrdiny a hrdinky knih až jsem nakonec skončil u Krásných mrtvých, kde je hlavní hrdinkou Darina, takže nakonec mám výběru stejný jako několik dalších bloggerů a jako i VeEee. Nevím jestli se dá říct o Darině, že je hrdinka. Ve všech čtyřech dílech naříkala nad tím, že ztratila svého milovaného Phoenixe, až někdy lezla už i na nervy. Sice se ve třetím a čtvrtém díle chovala už líp a měla chování na její věk, pořád se jedná o nejnemožnější hlavní hrdinku z knížek co mám v knihovničce. Je mi to líto, protože knihy se mi líbily, ale prostě Darina mi v prvním a druhém díle lezla hodně na nervy a v dalších dvou trochu míň, ale pořád jo. Takže toto je kniha, jejíž hlavní hrdinka je absolutně nemožná.

4 komentáře:

  1. Trošku divná, ale zažila som aj horšie 8D

    OdpovědětVymazat
  2. už som to videla na toľkých blogoch, že rozmýšľam, či sa tie knihy dajú čítať :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pripájam sa, tiež som o tejto hrdinke čítala na veľa blogoch, takže musí byť fakt nemožná :D Rozmýšľala som, že si knihy prečítam, ale po prečítaní príspevkov som sa definitívne rozhodla, že sa na to vykašlem :D

    OdpovědětVymazat