neděle 23. června 2013

Třicetidenní knihobraní (12) - Kniha s nejhezčí obálkou

Rozhodl jsem se taky zapojit do projektu, který vytvořila VeEee. Více o projektu se dozvíte na jejím blogu a to třeba v tomto příspěvku. Tentokrát přidávám knihu s nejhezčí obálkou.

Tak při tomto výběru bylo jasné nakladatelství, ale kniha ne. Jasným nakladatelstvím bylo CooBoo, protože ono má prostě skvělé obálky a hlavně pro to, že ponechává originální a když se originální změní, tak si dokážou poradit sami a mají úžasné obálky. U mě je nejhorší, že mi se líbí většina obálek, takže výběr je těžký. Nakonec jsem se rozhodl pro Legendu od Marie Lu, což je skvělá kniha a má taky skvělou obálku. Je hodně zajímavá a už se těším na druhý díl, protože tam ta obálka vypadá ještě zajímavěji. Líbí se mi na obálce znak, písmo, i pozadí kolem znaku, které vypadá velice zajímavě. Prostě toto je pro mě kniha s nejhezčí obálkou.

1 komentář: