pátek 7. června 2013

Třicetidenní knihobraní (4) - Kniha, která mě svým koncem „zvedla ze židle“

Rozhodl jsem se taky zapojit do projektu, který vytvořila VeEee. Více o projektu se dozvíte na jejím blogu a to třeba v tomto příspěvku. Tentokrát vybírám knihu, která mě svým koncem „zvedla ze židle“.

Tady byl výběr opravdu těžký, protože jsem měl hned na výběr několik knížek - Marina, Bohové Olympu 3, Hvězdy nám nepřály, a plno dalších. No a jak jsem tak přemýšlel o tom, kterou knížku vybrat podle konce, tak zase budeme mít pana Riordana a tentokrát jeho knihu Bohové Olympu - Znamení Athény. Tady byl konec vážně překvapující a šokující, protože jsem ho vůbec nečekal. Uvidíme jak to bude pokračovat a neumím už se dočkat dalšího dílu, který ale teprve na podzim vyjde v originále, takže u nás asi až na začátku příštího roku. Já vychvaluji pořád knihy od Ricka Riordana, takže k tomu nemám nic moc co říct. Možná jen to, že podle témat, co ještě budou, asi už nevyberu další Rickovu knihu, protože se mi zatím na nic nehodí. Ale tak uvidíme, dopředu nevidím. Takže toto je kniha, která mě svým koncem „zvedla ze židle“.

A jaká je vaše kniha? Pište do komentářů.

1 komentář:

  1. Ať už je pokračování, nebo Ricka zabiju vlastnoručně, fakt.

    OdpovědětVymazat