neděle 2. června 2013

Seriálový šílenec (4)

Projekt Spirita, který mi dovolil abych projekt publikoval i na svém blogu. 
Jedná se vlastně o takové shrnutí, co a kolik jsme za měsíc viděli seriálů a epizod. Protože jsem veliký seriálový nadšenec, tak jsem Spirita poprosil jestli bych to mohl dávat i na svůj blog a on mi to povolil za což ještě jednou děkuji. Tak tedy jdeme na seriály za květen.

Tento měsíc jsem viděl:

Poster k filmu 
      Upíří deníky (TV seriál)
      
     
    The Vampire Diaries - s titulky nejnovější epizody v květnu (celkem 3 epizody: 4x21-4x23)

Tak a už naposledy The Vampire Diaries a znova ho uvidíte v tomto meme až na podzim asi, protože zatím se nehodlám znova dívat na série, ale co já vím, třeba se znova podívám na nějakou z nich. Zatím ale čtvrtá série skončila a 5. série bude buď v září, ale spíš ve říjnu, tak jako vždy. Poslední díly byly úplně skvělé, zajímavé a napínavé, takže i když se mi ze začátku série nelíbila (prvních pár dílů), tak se to pak zlepšilo a poslední díly jí udělali hodně dobrou sérií. Už se taky těším na spin-off o Původních, tak uvidíme.

Poster k filmu 
      Once Upon a Time (TV seriál)
      
     
    Once Upon a Time - s titulky 3 epizody (celkem 3 epizody: 2x20-2x22)

Tak a "pohádky" tady budou znova taky až na podzim. Poslední díly byly zajímavé, ale pořád se mi víc líbila první série než ta druhá, ale i přes to to je jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. Poslední díl skončil zajímavě, takže už se těším na další sérii jak to bude pokračovat a taky se těším na spin-off seriálu, který bude o Alence v Říši divů.

posterSurvivor: Samoa - s titulky celá série (celkem 16 epizod: 19x01-19x16) + Survivor: Gabon - 17x01-17x02

Konečně další série Survivora neboli Kdo přežije. Tahle série se mi zatím líbila ze všech nejvíce, protože byla zajímavá, plná podrazů a skrytých imunit, no prostě skvělá. Nevím co víc bych k tomu řekl, protože jsem na blog psal už na tuto sérii recenzi, kterou si můžete přečíst zde. Za to Gabon mě moc zatím nebaví. Možná je to tím, že jsem viděl předtím tři dobré série. Neříkám, že je to špatná série, ale zatím mě nebaví tolik jako ty 3 předtím. Tak uvidíme no.

V květnu bylo epizod zatím nejmíň a to jen 24, ale vůbec mi to nevadí. Uvidíme jak to bude příště.

Nový seriál, který mě zaujal:
The Tomorrow People
Seriál vypráví příběh několika mladých lidí z celého světa, kteří reprezentují nový stupínek lidského vývoje. Tito lidé mají speciální síly, mezi kterými nechybí schopnost teleportace, nebo třeba telepatické dorozumívání. Skupina spolupracuje, aby dohromady porazili různé zlé síly.
Seriál vzniká na základě stejnojmenné britské předlohy.

Sice se tohoto seriál dočkáme až na podzim na stanici CW, ale už podle ukázek to vypadá skvěle a nadějně, takže na tento seriál se hodně těším. Trochu mi to připomíná seriál Hrdinové, u kterých jsem viděl jen pár dílů, ale CW nikdy nezklamalo, tak snad nezklame ani teď u The Tomorrow People.

Tak to je asi pro dnešek zase všechno a v dalším Seriálovém šílenci se uvidíme zase za měsíc. A co jste viděli v květnu vy za seriály? Který byste mi doporučili? Pište do komentářů ;)

3 komentáře:

  1. The Vampire Diaries a Once Upon a Time tiež pozerám a už sa neviem dočkať 5. a 3. série :D The Originals bude určite rovnako super :) Už si skúšal pozerať Arrow alebo Beauty and the Beast? :)

    OdpovědětVymazat
  2. The Tomorrow People vyzerá super!!! :O milujem také schopnosti, Hrdinov som videla tento rok a zamilovala sa 8P
    TVD je super, určite sa bude kukať na ďalšiu sériu aj na spin-off 8) skončilo to úplne super, som zvedavá, čo teraz bude 8) Veľmi ma potešili staré postavy - Alaric, Jeremy, Lexie, Kol 8_)
    OUAT sa mi tiež viac páčila 1. séria, lebo tu už je menej tých flashbackov do minulosti a zamotaní, ale inak tiež super, dúfam, že sa teraz konečne dostaneme do rozprávkovej ríše 8P ale neviem na čo bude tá Alenka, to je podľa mňa zbytočné, mohli to radšej zakomponovať do OUAT ako Klobučníka. ALe pozriem si určite pilot a uvidím ako zaujme.

    OdpovědětVymazat
  3. TVD je naj. To si vždy pozriem. Ten nový seriál ma tiež veľmi zaujal. Budem to určite pozerať. Pred tým však určite si pozriem PLL. Už len pár dní, ale do vtedy si musím ešte 5 častí pozrieť. Som trošku pozadu, ja viem :D

    svet-fantazie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat