úterý 8. ledna 2013

Nové obálky od Fragmentu

Dnes jsem narazil na pár obálek na knihy od Fragmentu, které vyjdou v následujících měsících, takže jsem se rozhodl, že je dám na blog. Není jich sice moc, ale alespoň něco. Nejvíc se mi z těchto obálek líbí obálka k Říši temnot a nejméně asi ke Kronice Cartera Kanea. Je taká jedna obálka slovenská a to k Upířím deníkům, ale určitě budeme mít stejnou obálku.

        
A jaký máte názor na obálky vy? Které knihy byste si chtěli z těchto knih přečíst? Pište do komentářů.

9 komentářů:

  1. Docela se těším na Mayské proroctví dvě, pak opravdu hodně na dekladaci smrti a trochu na krvavou romanci, ale do toho se mi vůbec nechce :D
    Pak mě ještě zaujalo Prokleté město- Lisa McMann- ale nevím kdy má vyjít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o tom Prokletém městě jsem vůbec nevěděl, ale už se těším :)) Zkusím zjistit, kdy kniha vyjde ;)

      Vymazat
    2. Tak podle FB stránek Knižního doupěte to vyjde v Dubnu a má to i svou obálku ;)

      Vymazat
  2. Úžasné obálky mých oblíbených sérií: Říše temnot, Krvavá romance, Stefanovy deníky a Upíří deníky, akorát na obálce Upířích deníků má ten blonďák ne moc pěkný oči. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten blonďák je podle všeho Matt ale taky se mi ty oči nelíbí :D Ale podle mě to bude tak jak u jedenáctého dílu a tam nebyly zas tak špatné ;)

      Vymazat
  3. Tak určitě si ráda přečtu Deklaraci smrti :) Anotace vypadá totiž hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přečíst bych si chtěl každopádně obě knihy od Riordana. Ale ty obálky....! :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci nic říkat, ale ty obálky patří k těm hrozným :/ Tohle si Rick nezaslouží :/ Já chci ty druhé, ty hezčí obálky...

      Vymazat
  5. za mě jsou jasné: říše temnot, pod vlivem úplňku a nepřítel mého nepřítele

    OdpovědětVymazat