pátek 11. ledna 2013

I´m obsessed with... (3)

Toto meme vytvořila Emily.L.
Jde o to napsat každý pátek vaše obsese, která může být jakákoliv věc, jídlo, pití, KNIHA, seriál, film, atd. spolu s krátkým informativním článkem.

The Vampire Diaries - seriál


Tak a dnes konečně třetí článek do tohoto meme. Nějak jsem předtím zapomínal přispívat, tak dnes jsem konečně nezapomněl. Dnešní článek bude o mém oblíbeném seriálu The Vampire Diaries, který je inspirován knihami od L. J. Smith. Srovnávat seriál a knihy by bylo prostě 100 ku 1. Seriál je rozhodně lepší než tato knižní předloha, ale dneska nechci řešit knihy, ale jen seriál. První série skvělá, druhá série taky, třetí série trochu pokulhávala, ale bavila mě tak jako dvě předchozí, ale ta čtvrtá zatím nic moc. Jako je to akční a všechno, ale neměli z Eleny udělat to co je, předtím to prostě bylo lepší. Herci byli podle mě vybráni dobře, oblíbil jsem si všechny. I podle jednoho záporáka mám tady tu blogovou přezdívku Niklaus, protože v té době když jsem zakládal blog to byla má oblíbená postava. Je to skvělý seriál a už se těším na příští pátek, kdy bude konečně nový díl.

5 komentářů:

  1. Och, TVD...kdo by je nemiloval :D I když poslední dobou mi vážně lezou na nervy - chudák Klaus, z toho taky musí dělat hrozného padoucha za všech okolností! A Damon... pfff. chudáček můj! :D :/

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem seriál 8) a Klausa zbožňujem 8P Pripomína mi Voldemorta, ale oooomnoho viac sexi 8P

    OdpovědětVymazat
  3. Viděla jsem jen první sérii a líbila se mi. Je to dobrý seriál. Damon :3

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeee :D ten obrázok som mala asi rok ako tapetu plochy :D

    A máš pravdu. Seriál je oveľa lepší ako knihy, ani neviem ako som sa prebojovala k päťke a tam som sa už zasekla. Seriál je oveľa oveľa lepší, a to sa nestáva často, že je filmové spracovanie lepšie ako to knižné. VD je jedna z výnimiek.

    S tým, že tretia séria nebola nič moc súhlasím, ale myslím si, že štvrtá je práveže veľmi dobrá, lebo Elena je konečne upírka. Načakali sme na túto chvíľu už dosť dlho? Bolo načase.
    A okrem toho v knihe boli z Eleny všetky možné čudá, možno z nej aj v seriály bude v piatej sérii divný anjel, čo sa rád bozkáva s babami, čím odhaľuje ich vnútro.
    Tak to totiž bolo v knihe :D :D A ja som sa na tom už iba smiala a zavrela ju.

    OdpovědětVymazat
  5. Klaus je aj môj obľúbený seriálový hrdina :) Seriál je naozaj vo viacerých smeroch lepší než knihy :)

    OdpovědětVymazat