pátek 18. ledna 2013

A je to tady...

Ano, vím, že toho už je plný facebook, na blozích to je určitě taky, ale já to tady prostě musím dát. CooBoo dnes zveřejnilo obálku k třetímu a zároveň poslednímu dílu Lodě mezi hvězdami, kterou vytvořili sami, protože jak už možná víte, vydavatelé originálu se rozhodli obálky po dvou dílech změnit a musím říct, že se jím vážně povedla. Kniha s názvem Všechny barvy země vyjde 18. března a to teprve před pár dny vyšel díl v samotném originále. Už do konce příštího týdne by mi měl přijít druhý díl, který jsem si objednával, tak to musím rychle přečíst, abych si mohl třetí díl pořídit hned jak vyjde. Jestli chcete vědět ještě něco a mnohem víc, tak si přečtěte tenhle článek od CooBoo: http://www.cooboo.cz/blog/vsechny-barvy-zeme. A teď už konečně obálka.


A jak budou obálky vypadat vedle sebe? Úžasně! ;) Však se sami můžete podívat ;)

4 komentáře:

  1. Obálky sú krásne, ja mám doma len prvú, ale v slovenskom vydaní a váham, či si ďalšie kupovať v češtine alebo angličtine, alebo sa na to vykašľať úplne, až tak ma kniha nechytila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli bych si měla kvůli něčemu ty knihy pořídit, tak už kvůli obálkám :)

    OdpovědětVymazat
  3. 1. časť už mám doma, už len začať čítať :) Obálky sa im naozaj podarili!

    OdpovědětVymazat