pondělí 4. února 2013

Obrázky k našim oblíbeným knihám

Při dnešním hledání obrázků na blog na Weheartit jsem narazil na plno obrázků k našim oblíbeným knihám, abych je vyhledával, prostě při hledání obrázků z Peryho Jacksona mi najelo plno obrázků, které mě donutili napsat tenhle článek a podělit se o ně s vámi. Některé jsou vážně povedené ;)

Jak se Vám líbí? Mi tedy moc :))

12 komentářů:

  1. úžasné sú, niektoré som si dokonca aj stiahla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné, všechny :D. Zvlášť ten "flag, not stag" :D. Nejdřív jsem četla "flag" not "swag" :D :D. No, swag mají všichni ale :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou skvělé :) nejvíc se mi líbí 3 od konce :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou fakt skvělé! Taky bych chtěla někdy umět takhle super grafiku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten pátý a ten poslední, ty jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sú úžasné, najmä piaty :)

    OdpovědětVymazat
  7. Narážím na ně pořád. :D Jsou skvělé. :)

    OdpovědětVymazat