úterý 25. září 2012

Pár novinek ve světě knih, filmů a seriálů a v mém...


Jak jste si asi všimli, tento měsíc je blog skoro "mrtvý", a doufám, že se to změní. Tento měsíc začala škola, takže je všechen ten shon, ale doufám, že už si na to zvyknu, a budu vše stíhat, hlavně blog. A teď k těm novinkám a informacím.


  • Před týdnem začal nový dystopický seriál s názvem Revolution, na který jsem se začal dívat, tak pak vám možná sem na blog napíšu můj názor na seriál jak se mi zatím líbí.
  • Včera mi přišla kniha Rezistence, na kterou už se velice těším, a doufám, že na ní uvidíte recenzi brzy na blogu.
  • Do konce tohoto měsíce chci na blog přidat alespoň dvě recenze, tak snad se mi to podaří.
  • Minulý měsíc jste na blogu neviděli Měsíční chvástačku, protože chci teď udělat dvou-měsíční, a měly byste se jí dočkat poslední den v tomto měsíci, nebo první říjnový den. Pak už by měla být pořád jen ta měsíční ;)
  • Čeká na mě doma plno knih, tak snad se brzy dočkáte na hodně z nich recenze, protože těch knih je vážně dost.
  • Plánuji rozhovor se spisovatelem, ale zatím čekám na odpověď, tak uvidíme.
  • Dozvěděli jsme se, že už začalo natáčení druhého dílu Hunger Games, a jeho premiéra by měla být v listopadu 2013.
  • Byl zveřejněn trailer k filmu Beautiful Creatures, který by měl mít premiéru 13. února 2013. Trailer je pod článkem.


3 komentáře:

  1. Jeee, s jakým spisovatelem? Jsem moc zvědavá :) Jinak o hoře knih mi ani nemluv, když vidím tu kupu, co se mi nashromáždila za jediný týden... :/
    A na Nádherné bytosti se těším i netěším... knihy se mi líbily, ale po zjištění, že nebudou 3, jak bylo plánováno, ale 5, začínám být celkem znechucená. Nicméně, ve filmu hrají Jeremy Irons, Ema Thompson a (teď si nevzpomenu na jméno, ale hrála ve Fantomovi opery) ta její sestřenice s červenými vlasy... takže to bude snad dobré :)

    OdpovědětVymazat
  2. ach, ty máš Rezistenciu? 8__) aj ja chceeem 8_)
    teším sa na recenziu 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Seriálu Revolution som sa už nevedela dočkať. Hlavne kvôli režisérovi, lebo zbožňujem Fringe. A dalo sa vidieť, že isté podobné črty s týmto seriálom sa našli aj v Revolution. Len rozmýšľam, že počkám, kým skončí celá séria a pozriem si všetky časti naraz, lebo pozerať to s týždennou pauzou (keď sa každý diel skončí nejakým poriadnym zabijakom), je ako čakať na začiatok prázdnin.

    OdpovědětVymazat