pondělí 10. září 2012

Filmová podoba týdne (22)


Toto meme pořádám já.
V tomto meme půjde o to představit čtenářům i filmové a seriálové podoby knih. Více informací o tom co by měl příspěvek obsahovat se dozvíte zde.

Poster k filmu        Naruto (TV seriál)
       
          Název anime: Naruto
Režie anime: Hayato Date, Jeff Nimoy
Název mangy: Naruto
Autor mangy: Masaši Kišimoto

Naruto, zdánlivě obyčejný chlapec, který však disponuje několika výjimečnými a nezvyklými schopnostmi. Za prvé je neskutečně zbrklý a také mnohdy velice otravný, za druhé v sobě třímá moc devítiocasé lišky, která v době jeho zrození ohrožovala jeho vesnici. Obě tyto vlastnosti z něj dělají hrdinu stejnojmenného seriálu, ze kterého se stala mánie o jedenácti řadách, třech filmech a dalším seriálem NARUTO: SHIPPÛDEN. Jeho popularita má ale své stinné stránky - stanice Jetix o něj dostala zájem, nicméně jelikož se jedná o stanici s pořady pro děti, musely být z Naruta vystřihnuty mnohdy i celé scény, což ho znehodnocuje.

Můj názor: 
Když to tak vidím, tak tohle meme vážně omezuji, teprve 22 článek, a tentokrát zase anime. Toto anime jsem začal sledoval na doporučení Emily.L z Knižního koutku, a až po shlédnutí asi 10 dílů jsem zjistil kolik to má dohromady dílů, a myslel jsem, že se zbláznili. Toto anime má dohromady 220 dílů, a já jsem u 23, takže než se dostanu ke konci, tak to bude hodně dlouho trvat. Pak mě také Emily.L informovala, že je také pokračování, a to, že už má nějak přes 160 dílů, takže úplně super. Aspoň, že jeden díl má jen nějak kolem 25 minut, tak se to ještě dá, ale jen těch 220 dílů budu sledovat nejmíň 2 roky.  Pár dílů jsem viděl ještě v minulosti, když hrál na Jetixu (už nějaký ten rok Disney Channel), kde ho myslím kolem 90 dílů přestaly vysílat, a ujal se toho myslím, že Animax. Anime je také podle mangy, kterou u nás vydává Crew. Naruto se dá zařadit mezi animovaný (jak jinak), akční, fantasy komedii. Určitě vám toto anime doporučuji, stojí vážně zato, i když mi Death Note přijde lepší. Když jsme u Death Note, to jsem taky ještě nedokoukal, nestíhal jsem. A co vy? Sledujete nebo jste sledovali toto anime? Jestli jo, co na něj říkáte? A jaké anime by jste mi ještě doporučili? Pište do komentářů, budu rád ;)


Plakáty k anime:
Poster k filmu        Naruto (TV seriál)
       
          Poster k filmu        Naruto (TV seriál)
       
          Poster k filmu        Naruto (TV seriál)
       
          Poster k filmu        Naruto (TV seriál)
       
          Poster k filmu        Naruto (TV seriál)

Opening:


Mé hodnocení anime:

4 komentáře:

  1. Naruto je fajn :) Viděla jsem seriál, takže mangy jsem nechala po dvou dílech - přeci jen když člověk přesně ví, co bude na další straně, je to trochu nuda...

    Určitě je to něco, co stojí za připomenutí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Naruta zbožňuju, jak už jsem ti říkala. A neboj, dva roky to nebudou, to stihneš dřív :D Jinak, kde už jsi v DN?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S mou rychlostí nestihnu, u DN jsem totiž pořád na tom stejném místě :D

      Vymazat
    2. Teda, ty to flákáš :DD

      Vymazat