neděle 1. července 2012

Výherce soutěže o Nebezpečnou lásku

Tak a máme tady 1. července, pro některé začátek prázdnin, někteří mají prázdniny už dávno, já patřím k té první skupině, které prázdniny začaly v pátek, ale vždy bereme prázdniny že začínají až 1. No a je to taky den kdy má být ohlášený vítěz soutěže, která probíhala na blogu od 3.6. až do včerejška 30.6. Zúčastnilo se vás dohromady 40 za což jsem velice rád, a doufám že to bude aspoň tak v každé soutěži co ještě bude na blogu. 40 účastníků, a dohromady 161 vstupů což je dost, a taky jsem za to velice rád. Teď o prázdninách nevím jestli bude ještě nějaká soutěž, ale možná jo. Dneska ještě máte možnost hlasovat v anketě o knihu kterou chcete do projektu Knižní kreslení, které pořádáme s Emily.L z Knižního koutku. Určitě se projektu zúčastněte, vede zatím Divergence, ale třeba ti co jí nečetli a chtějí se taky zúčastnit, tak jsme s Em vymysleli že danou stránku třeba vyfotíme a vy budete mít i ten text na blogu ;) No nic, ale přejdeme k vítězi kvůli kterému tento článek je. 

Vítězným číslem se stává...
...což mi vychází na soutěžící s přezdívkou Andrejka, které tímto gratuluji, zasílám mail, a snad se bude kniha a záložky líbit :)) Jestli odpoví vítězka ještě dnes, kniha jí bude zaslána zítřejší poštou :)) 

A vy ostatní nezoufejte, nebyla to rozhodně poslední soutěž na Life Full of Books, a další bude snad brzy :)) Dneska jsem chtěl dočíst Gjorky, napsat recenzi a zveřejnit chvástačku za Červen, ale v tom hrozném vedru se mi nechce vůbec nic dělat. A co vy jak je u vás? Taky tak horko? A jak dopadlo vysvědčení? Budu rád za vaše komentáře pod článkem ;)

2 komentáře:

  1. vitazke gratulujem :) a dopadlo super :) vyznamenana.. :) jednicky a dvojky

    www.artjournalstories.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Taky gratuluji vítězce :) No jako mně se nechce u toho vedra ani trčet u počítače, takže na blogu to chcípá :D

    OdpovědětVymazat