neděle 8. července 2012

Knižní Prostřeno (2)


Toto meme vytvořila VeEee. Jde o to vytvořit o víkendu své knižní menu, které bude obsahovat buď tři nebo čtyři chody, záleží jen na vás(nás). 

Pro dnešek jsem si připravil zase 3 chody, a to:

Předkrm:
Spiknutí 365 - Leden
Gabrielle Lord

Touto knihou začalo mé "velké" čtení, které pokračuje až do dnes. Předtím jsem četl jen občas, ale od té doby jsem četl pořád. Tahle série se na předkrm hodí, protože se u ní uvolníte, a taky trochu připravíte na hlavní chod. Každý díl ze série není nějak moc tlustý, má okolo 180 stran, ale máte v příběhu napětí, dobrodružství, a další takové věci, takže pro ty co si chtějí trochu odpočinout od všeho nadpřirozeného, je tato kniha pro ně.



Hlavní chod:
Marcelo ve skutečném světě
Francisco X. Stork

Tenhle hlavní chod jsem ohodnotil v recenzi jako Nejlepší knihu, kterou jsem přečetl zatím tento rok, a myslím si, že z téhle knihy budete tak sytí, že nebudete chtít třeba ani dezert, proto jsem vybral jako dezert něco lehčího. Určitě si ale tuhle knihu přečtěte, protože fakt stojí za to, a vůbec nevadí, že to bude trochu psychologický hlavní chod.




Dezert:
 
Kostík Billy - Příběh z tajné komory
Christopher Lincoln

Jako dezert už máme fakt sladkou tečku na závěr, která je sice pro menší a je nadpřirozená, ale vůbec to nevadí. U knihy si odpočinete po vydatném hlavním chodu. Kniha je od devíti let, ale myslím si že je i pro ty starší (mi je 13 a líbila se mi). Od této knihy nemusíte moc očekávat, a pak vás překvapí třeba.




Kolika body ohodnotíte tohle menu (1-10)?

2 komentáře:

  1. Eee, tak tady ses mi teda do vkusu netrefil vůbec :/. Ale alespoň jsi tam nedal starý/nový známý knížky, který tam dává každej, ale stejně nechám bez hodnocení :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OK, škoda no :/ Ale tak všude třeba vidím HG, Divergence, tak jsem chtěl dát něco jiného, příště se snad už trefím do tvého vkusu ;)

      Vymazat