pondělí 30. července 2012

Filmová podoba týdne (20)

Toto meme pořádám já.
V tomto meme půjde o to představit čtenářům i filmové a seriálové podoby knih. Více informací o tom co by měl příspěvek obsahovat se dozvíte zde.

Poster k filmu        Cesta na tajuplný ostrov 2
       
          Název filmu: Cesta na Tajuplný ostrov 2
Režie filmu: Brad Peyton
Název knihy: Tajuplný ostrov
Autor knihy: Jules Verne



V tomto pokračování celosvětově úspěšného filmu „Journey to the Center of the Earth,“ z roku 2008 nové rodinné dobrodružství filmu „Journey 2: The Mysterious Island“ ve formátu 3D začíná tím, že mladý Sean Anderson (Josh Hutcherson, který hrál v této roli i v předchozím filmu) dostane zakódované tísňové volání ze záhadného ostrova, z míst, kde by se žádný ostrov nacházet neměl. Je to místo, kde jsou zvláštní formy života, hory ze zlata, životu nebezpečné sopky a nejedno pozoruhodné tajemství. Nový nevlastní otec Hanka (Dwayne Johnson) není schopen syna zadržet a tak se s ním raději vydá na společnou výpravu. Společně s pilotem helikoptéry (Luis Guzman) a jeho krásnou a rozhodnou dcerou (Vanessa Hudgens), se vydají hledat ostrov, zachránit opuštěné obyvatele ostrova a také uniknout seizmickým vlnám, které tlačí ostrov pod vodu, kde by poklady ostrova byly navždy pohřebeny v moři. 


Můj názor: Po dost dlouhé době je tady zase příspěvek do tohohle mého meme. Pro dnešek jsem si vybral film Cesta na Tajuplný ostrov, který jsem viděl teprve nedávno, ale musím říct, že se mi líbil. Není to sice úplně podle knihy Julese Verna, ale je jí inspirována. Takový dobrodružný film, který by se dal nazvat i dobrodružným a trochu akčním fantasy rodinným příběhem. Je to sice druhý díl, a první je z roku 2008, ale mi se oba díly líbily stejně. Většina lidí říká, že se jim první díl - Cesta do středu Země - líbil víc, ale mi ne. Byl jsem překvapený, protože jsem o tom vůbec nevěděl, že zde hraje taky filmový Peeta z HG, a hrál už v prvním díle. I když Vanessu Hudgens moc nemusím, tak mi ve filmu nevadila. Líbilo se mi, jak byl celý Tajuplný ostrov vytvořen, a vypadal hezky (např. ti malí sloni byli super, nebo obří včely a ještěrky,...). Určitě film doporučuji všem, není to sice nejlepší film na světě, ale jako film na večer když není nic v televizi a nemáte co číst, určitě doporučuji. A co vy? Viděli jste film? Jestli jo, co na něj říkáte? Pište do komentářů, budu rád ;)


Plakáty k filmu:
Poster k filmu        Cesta na tajuplný ostrov 2
       
          Poster k filmu        Cesta na tajuplný ostrov 2
       
          Poster k filmu        Cesta na tajuplný ostrov 2
       
          Poster k filmu        Cesta na tajuplný ostrov 2
       
          Poster k filmu        Cesta na tajuplný ostrov 2
       
          Poster k filmu        Cesta na tajuplný ostrov 2



Trailer:

Zdroje: -http://www.csfd.cz/

Mé hodnocení filmu:

1 komentář:

  1. Neviděla jsem, nízké hodnocení a Vanessa mě odradili. Ale kvůli Joshovi na něj samozřejmě kouknu :D

    OdpovědětVymazat