pondělí 18. června 2012

Filmová podoba týdne (18)

Toto meme pořádám já.
V tomto meme půjde o to představit čtenářům i filmové a seriálové podoby knih. Více informací o tom co by měl příspěvek obsahovat se dozvíte zde.

posterNázev filmu: Stmívání
Režie filmu: Catherine Hardwicke
Název knihy: Stmívání
Autor knihy: Stephenie Meyer

Bella byla vždy trochu jiná. Když se její máma znovu vdala, Bella se rozhodla sblížit se svým otcem a nastěhovala se k němu do malého deštivého městečka Forks bez toho, aniž by čekala, že se její život změní. Na první hodině v nové škole si k ní přisedne tajemný a okouzlující Edward Cullen, kluk, který je jiný než všichni, které doteď potkala. Ve škole se o něm šíří zvláštní zvěsti, stejně tak o jeho sourozencích, se kterými vždy sedává osamocený u jednoho stolu ve školní jídelně. I navzdory varování kamarádů Bellu Edward neskutečně přitahuje, zdají se jí o něm sny. Postupně začne mít však podezření, že Edward není úplně obyčejný kluk...


Můj názor: Tentokrát vám přináším 18. příspěvek do mého meme pro který jsem si vybral film Stmívání na motivy knihy od Stephenie Meyer. Viděl jsem zatím všechny díly série, a četl jsem také všechny knihy, a musím říct že se mi asi víc líbil knihy. Četl jsem to už docela dávno, tak si chci o prázdninách půjčit od sousedky celou série, jestli jí bude mít teda doma, protože třeba budu mít na knihy jiný názor, protože předtím mě moc nebrali, ale nebyly špatné. Na knize i na filmu se mi hodně nelíbilo to, že v této sérii se upíři na slunci třpytí. Přišlo mi to takové dosti směšné, ale je to jen můj názor. Existuje také parodie, která se jmenuje Tupíři, a v ní je Jacob třeba čivava, a tak. Musím říct že film nepatří k těm nejhorším, ale ani ne k těm nejhorším, tak takový ten lepší průměr. Film je dobrodružný, fantasy, romantický a drama. Na CSFD je film hodnocen 54%, a tak bych ho ohodnotil i já. A co vy, viděli jste film? A co si o něm myslíte? Pište do komentářů :))


Trailer:


Zdroje: -http://www.csfd.cz/



2 komentáře:

  1. Veľmi som sa na filme nasmiala :) a knihy mám rada :)bol to taký obrovský buuuum a aj moji známmi čo nikdy nič nečitali si to odmna požičali :) a vo filme som nebola spokojna s hercom čo hra Edwarda (neviem si rýchlo spmenúť na meno) mne nejako nesadol:/ hudba sa mi velmi páčila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to nakonec přece jen vyhrálo Stmívání :D Mně se teda ze začátku knihy Stmívání libily, četla jsem je ještě v době, kdy se začaly vydávat, i když mi Bella lezla na nervy. Poslední kniha mi ale celou sérii tak znechutila, že jsem se stala na Stmívání alergická. Na film jsem se podívala... a už nikdy více. Vcelku slušný základ naprosto zmršili a to ani nemluvím o Robertu Pattisonovi, kterému role opravdu nepadla. Po takovém klukovi bych se ani neotočila, a to měl být Edward výjimečně krásný.

    OdpovědětVymazat