pátek 8. června 2012

Děkuji za 10 000 návštěv

Dnes dosáhl můj blog 10 000 návštěv, čemuž jsem ani nevěřil. Rozhodně Vám děkuji a přineseme si nějaké ty statistiky. Od založení blogu uběhlo přesně 6 měsíců a 8 dní když to počítám od 1. prosince, protože jsem si blog založil už v listopadu, ale hned jsem ho zrušil, a 1. prosince jsem ho znova obnovil. Za tu dobu už bylo dva vzhledy. První který mi vytvořila Syki, a druhý který mi vytvořil Domčo a mám ho do teď. Co vás na blogu nejvíce zaujalo a nejvíce jste navštěvovali?


U stránek jste nejvíce navštěvovali Recenze (231), hned po recenzích Knihy od A po Z neboli knižní výzvu ne tento rok (137) a jako poslední Memes (135).

Na blogu už jsem uspořádal v neděli soutěž o knihu Nebezpečná láska, která už bylo k tomu že se blížím k tomuto číslu, za což vám moc děkuji a tady přidávám ještě odkaz na soutěž.


Ještě jednou vám moc DĚKUJI, a doufám že se vám můj blog líbí, a že ho budete navštěvovat tak jak do teď. Určitě bych chtěl pořádat častěji soutěže, takže uvidíme, ale myslím si že už mám blog docela dlouho, a jsem rád že jsem vydržel, tak by ty soutěže teď už mohli být :)) A nakonec se s vámi loučím takovou letní písní, která se teď hodí když se blíží to léto (slyším jí teď často v rádiu i v televizi). 

Žádné komentáře:

Okomentovat