pondělí 4. června 2012

Filmová podoba týdne (16)

Toto meme pořádám já.
V tomto meme půjde o to představit čtenářům i filmové a seriálové podoby knih. Více informací o tom co by měl příspěvek obsahovat se dozvíte zde.

posterNázev filmu: Deník slabocha
Režie filmu: Thor Freudenthal
Název knihy: Deník malého poseroutky
Autor knihy: Jeff Kinney


Rodinný film, k jehož vychutnání žádnou rodinu nepotřebujete. Neskutečně vtipný knižní bestseller ožívá ve skvělé rodinné komedii! Greg Heffley má velké plány do budoucna, ale nejprve bude muset překonat tu nejhorší a nejvíc ponižující zkušenost každého dospívajícího – střední školu! A to vůbec nebude snadné, vezmeme-li v potaz, že tam na něj čekají zarostlí pihovatí blbečci, zákeřní surovci, plesnivý sýr a jaderné vši!

Můj názor: Přináším vám tentokrát už 16. příspěvek do mého meme pro který jsem si vybral film Deník slabocha který je natočen podle knihy Deník malého poseroutky od Jeffa Kinneya. Knihy jsem četl zatím všechny kromě posledního vyšlého dílu a to Ponorkové nemoci která je už šestá v řadě. Film je z roku 2010, ale viděl jsem ho poprvé nedávno, protože jsem ani nevěděl že takový film existuje. Už je i druhý díl, a natáčí se další díl s názvem Dog Day. Film byl hodně podobný knížce a docela mě bavil, ale knížka se mi líbila asi víc. Na CSFD je film hodnocen 52%, ale já si myslím že je to dobrý film, a možná si i toto hodnocení zaslouží, protože každý má jiný vkus, ale na film se můžete podívat i tak.  A co vy, viděli jste film? A co si o něm myslíte? Pište do komentářů :))

Trailer:

Zdroje: -http://www.csfd.cz/



Žádné komentáře:

Okomentovat