neděle 4. března 2012

Měsíční chvástačka - Únor

Tohle meme pořádá Judit

Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, který jsem za ten měsíc přečetl, ale mohou se  zveřejnit knihy, které někdo:  koupil, vyhrál, dostal jako dárek, nebo které dostal na zrecenzování.

Koupeno
Tento měsíc jsem si jako pokaždé koupil jednu knihu, a to Jezdce časem které mám rozečtené, a vypadají zatím dobře.

Knihy k zrecenzování
Tímto bych chtěl poděkovat nakladatelství Fragment, zato že mi posílají recenzní výtisky. Tento měsíc mi přišlo 5 knih, ale knihy jsem si vybral až na konci měsíce, takže mi přišli ani ne před týdnem. Zatím mám přečtené jen Stefanovy deníky na které chystám recenzi.
 Největší obrázek výrobku Percy Jackson – Poslední z bohů Největší obrázek výrobku Upíří deníky – Před půlnocí Největší obrázek výrobku Upíří deníky – Stefanovy deníky: Prokletí Největší obrázek výrobku HUNGER GAMES – Aréna smrti Největší obrázek výrobku Eragon – měkká vazba
Percy Jackson - Poslední z bohů - Rick Riordan 
Upíří deníky - Před půlnocí - L.J.Smith
Stefanovy deníky - Prokletí - L.J.Smith a spol.
Hunger Games - Aréna smrti - Suzanne Collinsová
Odkaz Dračích jezdců - Eragon - Christopher Paolini


1 komentář: