pondělí 5. března 2012

Filmová podoba týdne (8)

Toto meme pořádám já.
V tomto meme půjde o to představit čtenářům i filmové a seriálové podoby knih. Více informací o tom co by měl příspěvek obsahovat se dozvíte zde.
poster
Název filmu: Letopisy Narnie - Princ Kaspian
Režie filmu: Andrew Adamson
Název knihy: Letopisy Narnie- Princ Kaspian
Autor knihy: C. S. Lewis

Hrdiny Prince Kaspiana jsou opět sourozenci Pevensieovi - Peter, Zuzana, Edmund a Lucie. Jsou povolání z válkou, sužované Anglie, aby mohli vrátit svobodu mírumilovným obyvatelům bájné Narnie a nastolit na trůn legitimního dědice trůnu, mladého prince Kaspiana. Země se totiž od doby, kdy ji děti opustili, radikálně změnila. Vládne tam zlý král Miraz, před jehož zlobou se ukrývají bájná narnijská stvoření i mluvící zvířata. Mladé hrdiny čeká dlouhá a nelítostná bitva, ve které musí osvědčit nejen odvalu, ale i soudržnost.
             
Můj názor: Pro dnešek jsem si vybral druhý díl série Letopisy Narnie, protože se mi líbí z celé série nejvíce. Viděl jsem film a četl jsem také hodně dávno knihu, ale nečetl jsem všechny díly, a ty co jsem četl tak si už nepamatuji, takže si celou sérii asi přečtu od začátku. Film byl velmi zajímavý, dobrodružný, a fantasy. Film se možná bude líbit i dospělým, protože to je takový rodinný film. Byl o kousek lepší než první díl, a už byl také v kinech třetí díl s názvem Plavba Jitřního poutníka.  


Trailer

Zdroje: -www.csfd.cz

Ještě jsem chtěl říct, že nevím jestli budu přispívat do tohoto meme každý týden, protože si musím projít všechny filmové a seriálové podoby knih které jsem viděl, ale budu se snažit přispívat pravidelně. 

Žádné komentáře:

Okomentovat