sobota 13. dubna 2013

Výherce soutěže o knihu Mezi nebem a zemí: Setkání s duchem

Takže konečně je tu vyhlášení soutěže o knihu Mezi nebem a zemí: Setkání s duchem, která skončila před týdnem. Výherce jsem chtěl zveřejnit už dávno, protože jsem si myslel, že budu mít vstupy rychle spočítané, ale bylo toho do školy hodně, tak snad nevadí, že je vyhlášení až dneska. Co mě překvapilo byl počet zapojených lidí, který byl celkem 133 a mezi nimi i dost klučičích soutěžích, což mě taky překvapilo, protože jsem netušil, že můj blog sledují třeba i nějací kluci, kromě těch co blogují. Takže mě to taky potěšilo. Soutěž byla uspořádaná proto, že na blogu bylo 230 pravidelných čtenářů a na fb stránce blogu 150 lidí. Dnes už je to 257 pravidelných čtenářů a 186 lidí na fb. Za to jsem taky rád. Ale teď už asi chcete znát vítěze co? No tak dobře, jdeme teda k soutěži a jejímu vyhlášení.

Jak už jsem psal, celkem se zapojilo 133 lidí, kteří měli dohromady 736 vstupů. Vstupů mohlo být sice víc, ale vážně nemůžu zjistit pod jakým jménem sledujete můj blog na fb nebo jako pravidelný čtenář a už vůbec ne, kde jste sdíleli soutěž, když mi to tam nenapíšete. Odpovědi jako: "ano sleduji, ano sdílela jsem," apd., jsem vážně nemohl uznat, takže vstupů je tolik kolik je. Ale i tak je to hodně. A teď koho vylosovalo slavné random.org? Bylo to číslo 687, pod kterým byl vstup od soutěžící pod přezdívkou Elena, které tímto gratuluji.

Výherkyně už byla kontaktována. A vy ostatní nezoufejte. V květnu mám narozeniny a chtěl bych uspořádat zase nějakou menší soutěž jako tady tuto, tak snad se to podaří. A jestli chcete zkusit štěstí i někde jinde v soutěži, zkuste to ve Velikonočním knižním hopu, který pořádá Syki z Knižního doupěte a máte poslední šanci na přihlášení. Zkuste štěstí třeba u Domči, u kterého se soutěží o skvělou knihu a taky jsem se zapojil :)) Soutěž je tady: http://domco-books.blogspot.sk/2013/04/sutaz-velkonocny-knizny-hop.html.

Ještě jednou vítězce gratuluji, a vy ostatní nezoufejte, soutěží bude ještě dost :))

3 komentáře: