pondělí 29. dubna 2013

Filmová podoba týdne (31)

Toto meme pořádám já.

V tomto meme půjde o to představit čtenářům i filmové a seriálové podoby knih. Více informací o tom co by měl příspěvek obsahovat se dozvíte zde.


posterNázev filmu: Poslední píseň
Režie filmu: Julie Anna Robinson
Název knihy: Poslední píseň
Autor knihy: Nicholas Sparks

Život sedmnáctileté Veroniky 'Ronnie' Millerové je najednou vzhůru nohama, když se její rodiče rozvedou a její otec se odstěhuje z New Yorku do města Tybee Island ve státě Georgia. O tři roky později si se svými rodiči stále nerozumí a zlobí se na ně, zvláštně na svého otce, dokud se její matka nerozhodne, že by bylo v nejlepším zájmu všech zúčastněných, aby strávila léto v Tybee Island se svým otcem. Její otec je bývalý koncertní pianista a učitel a žije tichý život v pobřežním městě. Je plně ponořen do tvorby uměleckého díla, které se stane hlavní ozdobou místního kostela. Nezapomenutelný příběh o lásce v jejích nesčetných podobách – první láska, láska mezi rodiči a dětmi – který ukazuje, jak jen to román Nicholase Sparkse umí, mnoho způsobů, jak hluboce procítěné vztahy mohou naše srdce zlomit a zase je uzdravit.

Můj názor:
Tak a konečně se stalo, že jsem stihl přidat novou Filmovou podobu týdne a to hned po týdnu, takže nebudeme zdražovat a jdeme představit film. Pro dnešní 31. příspěvek jsme vybral film, který jsme viděl už před nějakou dobou, ale hodně se mi líbil a bavil mě. Jedná se o film Poslední píseň, kde hraje v hlavní roli Miley Cyrus. Jak už jsem psal, film jsme viděl už dávno, ale teprve nedávno jsem zjistil, že je film podle knihy a to podle knihy od Nicholase Sparkse, který píše příběhy podobného typu a zaměření. Například napsal i knihu Milý Johne, která je taky zfilmovaná. Určitě si knihu hodlám přečíst, tak jako i další od Nicholase, protože filmy jsou vážně povedené. Na CSFD má film hodnocení 66%, ale podle mě si zaslouží víc.

Plakáty k filmu:

Poster k filmu 
      Poslední píseň
      
     
    Poster k filmu 
      Poslední píseň
      
     
    Poster k filmu 
      Poslední píseň
      
     
    Poster k filmu 
      Poslední píseň
      
     
    Poster k filmu 
      Poslední píseň
      
     
    Poster k filmu 
      Poslední píseň
      
     
    Poster k filmu 
      Poslední píseň

Trailer:

Zdroje: -http://www.csfd.cz/

A co vy? Chystáte se na film, nebo Vás moc nezaujal? A četli jste knihu? Pište do komentářů :)

4 komentáře:

  1. Videla som film, naozaj sa mi lúbil 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    film je opravdu moc pěkný. Knihu jsem nečetla, ale určitě by nemusela být špatná.

    OdpovědětVymazat
  3. Hi! :) Film som videla skôr, než som si prečítala knihu, čo väčšinou takto nerobím :D A musím povedať, že film aj kniha boli nádherné, aj keď niektoré scény sa tam nezhodovali. Dokonca keď som čítala knihu som sa nemohla ubrániť slzám... čosi nádherné :)
    Príď ma niekedy navštíviť na môj blog :) ... http://music-escapefromreality.blogspot.sk/#uds-search-results .... Môžeš na ňom nájsť aj o tejto knihe http://music-escapefromreality.blogspot.sk/2013/03/the-last-song.html ... len je tam jedna maličkosť :D Je celý po anglicky :) Maj sa :)

    OdpovědětVymazat
  4. Liam byl ve filmu hroznej fešák :D ♥ Ale to snad bylo jediné, co se mi na tom nejvíc líbilo, protože mě film celkem zklamal a očekávala bych od něj mnohem víc, jelikož kniha byla úžasná a moc se mi líbila. To je u mě ale normální, že jsem většinou pro knihy :)

    OdpovědětVymazat