pondělí 8. dubna 2013

Filmová podoba týdne (29)

Toto meme pořádám já.

V tomto meme půjde o to představit čtenářům i filmové a seriálové podoby knih. Více informací o tom co by měl příspěvek obsahovat se dozvíte zde.


Poster k filmu 
      Charlieho malá tajemství
      
     
    Název filmu: Charlieho malá tajemství
Režie filmu: Stephen Chbosky
Název knihy: Charlieho malá tajemství
Autor knihy: Stephen Chbosky

Charlie (Logan Lerman) je plachý a neoblíbený teenager, který popisuje svůj život v sérii anonymních dopisů, a ty poté posílá lidem, které vůbec nezná. Zkoumá složitou dobu dospívání, včetně introverze, sexuality, homosexuality, drog i zneužívání. První dopis Charlie posílá v době před svým nástupem na střední školu. Tam se seznamuje s novými přáteli, Sam a jejím nevlastním bratrem Patrickem. Najde si první přítelkyni, ale tajně je už od první chvíle zamilovaný do zelenooké Sam. Celý příběh se odehrává v Pittsburghu v letech 1991 - 1992.

Můj názor:
Tak a zase po delší době další Filmová podoba týdne, tentokrát 29. Dlouho jsem uvažoval o tom, jaký film vybrat a pak mě napadlo právě Charlieho malá tajemství, které sjem už viděl před nějakou dobou a líbilo se mi to. Na filmu je zajímavé, že ho režíroval sám spisovatel knihy, kterou jsem ještě bohužel nečetl, ale prý je taky dobrá, tak snad se k ní dostanu brzy. Ve filmu hraje v hlavní roli filmový Percy Jackson, tedy herec Logan Lerman a taky filmová Hermiona, tedy herečka Emma Watson. Ve filmu si ale také zahrála Nina Dobrev, tedy oblíbená Elena z The Vampire Diaries. Film byl docela smutný, ale hodně zajímavý a jestli je kniha aspoň tak dobrá, tak si knihu určitě přečtu, protože film se mi hodně líbil. Film má na CSFD hodnocení 84% což je podle mě vážně hodně a mi se film líbil, takže Vám ho vážně doporučuji, uvidíme jak to bude s knihou.


Plakáty k filmu:
Poster k filmu 
      Charlieho malá tajemství
      
     
     Poster k filmu 
      Charlieho malá tajemství
      
     
     Poster k filmu 
      Charlieho malá tajemství

Trailer:


Zdroje: -http://www.csfd.cz/

A co vy? Chystáte se na film, nebo Vás moc nezaujal? A četli jste knihu? Pište do komentářů :)

1 komentář:

  1. Na tenhle film se chci velmi podívat!!! :D Dík za připomenutí- jdu stahovat. :D Vypadá skvěle. :)

    OdpovědětVymazat