úterý 30. října 2012

Pár novinek, aneb trochu těch mých blábolů

A zase se Vám ozývám. Tentokrát zase s novinkami, a takovým trochu plánem jak si to představuji do budoucna.


  • 13.11. už to bude rok co mám tenhle blog (to letí vážně rychle, ani mi to tak nepřipadá), a v tento den budou zveřejněny také trochu informativní články. První článek bude o celém roku v téhle skvělé knižní blogosféře, v druhém vám představím připravované projekty (úvodní články k projektům budou zveřejněny až později), a 14.11. se můžete těšit na Narozeninovou soutěž blogu. Zatím mám potvrzené 2 knížky do soutěže, a pár reklamních předmětů (záložky, minikalendáře, atd.), tak snad vše přijde tak jak má, a jestli přijde ještě něco bude překvapením. A víc o budoucnosti blogu se dozvíte v informačním článku v den narozenin blogu ;))
  • K projektům vám řeknu jen to, že mám připravená 3 vánoční projekty, z toho jeden bude o psaní povídek ;)
  • Zítra je už závěrečná otázka Knižní výzvy od Martinus.cz, tak přeji všem zúčastněným hodně štěstí (taky ho přeju i sobě, protože vyhrát 40 knih by bylo vážně něco) :))
  • Na blogu by se měli co nejdřív objevit recenze na recenzní výtisky, kterých je docela dost, ale budu se snažit aby byly co nejdřív.
  • Chystám taky nový článek na téma a to na téma knižní série, tak se snad objeví taky někdy na začátku listopadu ;)
  • Jinak jsem si koupil knihu G2R - Tajemná hra, takže budu rád za vaše názory na knihu, jestli jste jí už někdo četli ;))
  • To je asi tak vše ke knihám a k blogu, a teď jedna taková otázka pro seriálové fanoušky:
Sledujete tady někdy Once Upon a Time? Jestli jo, tak jak vás to baví? Mě hodně, a řadí se to k mým nejoblíbenějším seriálům :)) Budu rád za vaše komentáře.

4 komentáře:

  1. předem gratuluji k prvním blogovým narozeninám :D :)

    OUaT pravidelně sleduji už od prvního dílu a moc se mi líbí :) stejně jako The Vampire Diaries, Nikita, a Arrow :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. The Vampire Diaries sleduji taky, ale teď ta čtvrtá série mě moc nebaví :// Neměli provést s Elenou to co provedli, teď už to je hlavně o tom jak se musí ovládat :// A v tom městě už není nikdo kromě Matta normální :// Nikitu nesleduji, ale Arrow jo :))

      Vymazat
  2. Zbožňujem Once upon a time 8_)
    Už kukám 2. sériu, ktorá je snáď ešte lepšia ako 1., ak to je vôbec možné! 8)
    Teším sa na vianočné projekty 8) Plánujem nejaké aj ja, ale zatiaľ je to v plienkach 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju Once upon a time!!
    Dávají to na Slovakách -jupííí zítra budou další dva díly!! Miluju ten seriál :))

    OdpovědětVymazat