pondělí 15. října 2012

Filmová podoba týdne (23)


Toto meme pořádám já.
V tomto meme půjde o to představit čtenářům i filmové a seriálové podoby knih. Více informací o tom co by měl příspěvek obsahovat se dozvíte zde.


Poster k filmu 
       Karlík a továrna na čokoládu
       
      
    Název filmu: Karlík a továrna na čokoládu
Režie filmu: Tim Burton
Název knihy: Karlík a továrna na čokoládu
Autor knihy: Roald Dahl

Charlie Bucket je malý chlapec, pochádzajúci z celkom zbedačenej rodiny, býva na okraji mesta hneď vedľa obrovskej továrne na čokoládu. Charlie miluje čokoládu, aj keď dostáva čokoládový bombón len raz do roka. Jedného dňa však vyhrá aj s ďalšími štyrmi deťmi cestu po fantastickej čokoládovej továrni, ktorú vlastní excentrický Willy Wonka a jeho nemenej zaujímaví zamestnanci.

Můj názor: 
Už jsem zase dlouho nepřispíval, a musím se stydět, je to meme vytvořené mnou, a někteří už mají i více příspěvků do tohoto meme než já. Takže tentokrát 23. příspěvek s filmem Karlík a továrna na čokoládu. Film jsem viděl už dávno, ale knihu jsem ještě bohužel nečetl. V budoucnu si jí chci ale určitě přečíst, protože je určitě skvělá. Film režíroval známý Tim Burton, a hrál v něm Johnny Depp, který hraje v hodně filmech od Tima Burtona. Tento film asi všichni znají, protože v televizi už hrál mnohokrát od roku jeho uvedení, a to roku 2005. Filmy od Tima Burtona jsou velice dobré, a líbí se mi. Žánr by se dal říct, že je to dobrodružná rodinná fantasy komedie.  Na CSFD má hodnocení 82% a je to 126. nejoblíbenější film, což už toho o něm říká docela dost. Určitě Vám film doporučuji a snad se vám bude líbit tak jako mi.

Plakáty k filmu:
Poster k filmu 
       Karlík a továrna na čokoládu
       
      
     Poster k filmu 
       Karlík a továrna na čokoládu
       
      
     Poster k filmu 
       Karlík a továrna na čokoládu
       
      
     Poster k filmu 
       Karlík a továrna na čokoládu
       
      
     
Trailer:


Mé hodnocení filmu:

3 komentáře:

  1. Willy Wonka, Willy Wonka, tvůrce dobrých čokolád! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Johny je jeden z mých nejoblíbenějších herců. A tady se opravdu vyznamenal :-). Willy Wonka je super

    OdpovědětVymazat