sobota 27. října 2012

Autorské šílenství (1)

Projekt pořádaný blogem Wolf Draven's Dream Bookshelves, který je inspirován projektem Nakladatelský maraton. Jde o to, představit vám autora, od kterého mám doma dvě a více knih. Není to nějak určený projekt, do kterého se musí přispívat pravidelně každý týden, tak nevím, kdy budete moct čekat další článek, ale snad brzy. Rozhodl jsem se ale, že ho budu dávat na blog v sobotu.

Dnes Vám představím autorku, od které se mi knihy velice líbí, i když nejsou pětihvězdičkové, protože jsou plné akce a napětí, bojíte se o hlavního hrdinu, a sérii bych Vám vážně doporučil, i když není nejlepší, ale na takové odpočinkové čtení akorát. Tou autorkou je Gabrielle Lord a její série Spiknutí 365.


Série má vlastně 12 dílů, tedy na každý měsíc jeden. Ale před nějakou tou dobou vyšel v zahraničí díl 13., kterého se v Česku asi nedočkáme, protože tady tohle je celá série na jeden rok, a 13. díl nebyl plánován pro vydání. Tak uvidíme, možná se do toho nového dílu pustím v angličtině, i když jsem v angličtině ještě nic nečetl. Tyto knížky nejsou moc dlouhé, tak bych si s tou angličtinou snad poradil ;) Jsem rád, že sérii mám ve své knihovničce, protože je vážně dobrá, a líbí se mi ty obálky.

A co vy? Četli jste někdy někdo nějakou knihu z této série, nebo si jí chcete přečíst?

5 komentářů:

  1. Já autorku znám, sérii jsem četla celou (i když je to pár let zpátky... může to být tak dva roky, ale ruku do ohně bych za to nedala) a v té době mě dost bavila... :D Teď už nemám odvahu na re-reading, ještě bych si zkazila mínění :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí četl před rokem, a od té doby si dávám re-reading :D Každý měsíc jeden díl, ale příští rok, jestli se to rozhodnu znova číst, tak bych na blogu zveřejnil recenze :))

      Vymazat
  2. Jó, tak tuhle sérii jsem přečetla hezky celou! :D A strašně dlouho jsem si myslela, že autorem je muž a né žena, ani nevím proč. A pak mě velmi překvapilo, když jsem zjistila, že Gabrielle Lord je autorka a né autor. :D :)
    A je pravda, že je to takové oddechové čtení, i když tam je i dost akce. :) Rozhodně jde o sérii, která je hlavně pro kluky jak dělaná a kdybych měla mladšího bráchu, určitě bych mu ji vnutila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky, že jo :)) Jako klukovi se mi moc líbila, a jsem rád, že jsem si jí postupně kupoval, a poslední díly jsem dostal na minulé Vánoce od rodičů :)) A teď jí cpu všem :D Ale jako je to kniha, která stojí za přečtení :)) Je sice krátká, ale na víkendové odpoledne jako stvořená :))

      Vymazat
  3. Spiknuti! ;)
    Ano, tuto serii jsem celou cetla dvakrat a ms prvni zkusenost byla... dech berouci! Nejsem zrovna bohaty clovek, proto mi nezbylo nic jineho, nez si knihy pujcovat v knihovne.
    A kazdy dil kon tak napinave... bylo to pro mne strasne muceni cekat na dalsi dil, nez ho vrati clovek precd mnou. Hlavni hrdina se topi v nafte a ja musela tuden cekat, nez jsem zjistila, jak to dopadne! No hruza! :D
    A jak se na to divam, asi se do projektu zapojim. Zatim jsen jenom v jednom, tak at na blogu nemam furt jen 30 day book challenge - mimochodem, vynikajici projekt, doporucuji - a amaterske recenze. ;)

    OdpovědětVymazat