pondělí 28. května 2012

Filmová podoba týdne (15)

Toto meme pořádám já.
V tomto meme půjde o to představit čtenářům i filmové a seriálové podoby knih. Více informací o tom co by měl příspěvek obsahovat se dozvíte zde.

Poster k filmu        Cesta kolem světa za 80 dní
       
          Název filmu: Cesta kolem světa za 80 dní
Režie filmu: Frank Coraci
Název knihy: Cesta kolem světa za osmdesát dní
Autor knihy: Jules Verne


Báječná dobrodružství, veselé příhody a neuvěřitelné nebezpečí čekají na mezinárodní hvězdné obsazení v podobě tří neobvyklých hrdinů, kteří se pokusí vyhrát krutou sázku v Cestě kolem světa za 80 dní. Výstřední londýnský badatel Phileas Fogg (Steve Coogan) vynalezl letadlo, elektřinu a další skvělé objevy, ale celý svět ho chápe jako outsidera. Zoufalý, že ho nikdo nebere vážně, Fogg se vsadí s Lordem Kelvinem (Jim Broadbent), ředitelem Akademie věd, že obletí zeměkouli a to za pouhých 80 dní. S dalšími dobrodruhy Passepartoutem (Jackie Chan) a femme fatale Monique (Cécile de France) Fogg zahajuje šílený let kolem světa. Na své cestě se dostávají do nejexotičtějších koutů na zemi, moři i v oblacích. Dobrodružný let doprovázejí různé překážky i různí lidé v podání hvězdného obsazení včetně Arnolda Schwarzeneggera, Roba Schneidera, Katey Bates a Owena a Luka Wilsonových.

Můj názor: Po 14 dnech vám přináším už 15. příspěvek do mého meme pro který jsem si vybral tentokrát film Cesta kolem světa za 80 dní na motivy knihy od Julesa Vernea. Film je z roku 2004 a je dost akční, dobrodružný, ale i komediální, takže kdo má rád dobrodružné akční komedie, tak by se na film měl podívat. Film už hodně z vás vidělo, protože v televizi už hrál film hodněkrát, ale někteří ho mohou mít na DVD a tak dále. Mě se hodně líbil a byl dobře obsazený, protože Jackie Chan patří mezi oblíbenými herci na CSFD na 38. místo. Knihu jsem také četl, ale film byl trochu více pozměněn, ale vůbec mi to nevadilo. Knih od Julesa Vernea jsem četl víc, a bavili mě. Na CSFD je film hodnocen 55%, ale podle mě je i tohle dost, a patří to k takovému průměrnému filmu. Samozřejmě znám lepší filmy, ale podle knižní předlohy mě žádný kromě tohoto nenapadl. A co vy, viděli jste film? A co si o něm myslíte? Pište do komentářů :))

Trailer:

Zdroje: -http://www.csfd.cz/



1 komentář:

  1. Ja ten film zbožňujem 8D Knihu som ešte nečítala, ale chystám sa na to už vyše roka! 8D Raz sa k tomu dostanem 8P
    Myslím, že Jackie Chan to zahral super 8P ale to je pán herec pre mňa 8)

    OdpovědětVymazat