pondělí 13. února 2012

Filmová podoba týdne (5)

Toto meme pořádám já.
V tomto meme půjde o to představit čtenářům i filmové a seriálové podoby knih. Více informací o tom co by měl příspěvek obsahovat se dozvíte zde.

Poster k filmu        Pretty Little Liars (TV seriál)

Název seriálu: 
Pretty Little Liars
Režie seriálu: 
Marlene King
Název knihy: Roztomilé malé lhářky
Autor knihy: Sara Shepardová

Drama stanice ABC na motivy stejnojmenné knižní série od Sary Shepardové.
Hlavními hrdinkami je několik přítelkyň, jejichž skupina se rozpadne poté, co jedna z nich (Alison) zmizí.
O rok později začnou zbylé slečny dostávat zvláštní zprávy od někoho, kdo se podepisuje jako "A" a vyhrožuje, že odhalí veškerá jejich tajemství, včetně těch, která jsou velmi stará a mohla o nich vědět jedině Alison. Je jejich podezření správné? Uvidíme...

Můj názor: K seriálu jsem přišel úplnou náhodou poté, co jsem si půjčil z knihovny první díl knižní série. Knížka mě bavila, a chystám se na další díly. Seriál je ale o dostt lepší, a každý týden čekám na další díl. Téma seriálu je dobrá, a líbí se mi že je seriál napínavý a zajímavý. Je to takové zajímavé drama. Seriál bych doporučil všem, holkám i klukům.

Trailer:


Zdroje: -http://www.serialzone.cz/

6 komentářů:

  1. áno,PLL,naj naj naj seriál :) kto je tvoja najobľúbenejšia postava?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje nejoblíbenější postava je záhadný/á "A" u které už tuším kdo by to mohl být :)

      Vymazat
  2. Upřímně? Ano, nebudu skrývat své nadšení, že jsem narazila na klučičí blog o knihách.. To vážně nemá moc obdoby. A proto si toho tolik vážím a líbí se mi to. I tvé články jsou super a čteš knihy, které čtu i já a zajímají mě. Takže.. přichází naprosto přirozená otázka: co kdybychom blogy spřátelili? Ty víš, já bych si tě dala do oblíbených stránek, ty mě do seznamu blogů. :) Vážně bych o to stála, tak se ozvi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rád že se ti můj blog líbí, a určitě blogy spřátelíme :)

      Vymazat
  3. Abych byla upřímná, tak ze začátku mě PLL docela bavilo, ale teď už to sleduju jenom tak z nutnosti, ta hlavní linie s A mě už opravdu nebaví a přijde mi to šíleně přehnané, že ví o každém jejich kroku, kam se jenom hnou, obávám se toho, jestli je nesleduje i když právě sedí na záchodech, je to prostě až příliš a hodně tím ten seriál ztratil na "kvalitě" čím dál tím víc mě to nebaví, sleduji tam už jen ty vedlejší linie, jako jsou vztahy Arii, Hanny atp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že A ví o každém jejím kroku, ale mě to pořád ještě baví. Ale stačilo by mi dokončit jen tu druhou sérii, ale oni prý ještě plánují třetí, uvidíme.

      Vymazat