sobota 2. srpna 2014

Letní seriálové novinky

Jak asi všichni víte, jsem velký seriálový nadšenec. Ale jelikož je léto a není hlavní seriálová sezóna, moc novinek v létě není, takže sleduji seriály, na které jsem přes rok neměl vůbec čas. Třeba Arrow nebo Supernatural. Ale taky sleduji ty seriály, které v létě začínají - Devious Maids a Pretty Little Liars. Konečně jsem taky dokoukal Super drbnu, na kterou napíšu takovou menší recenzi na blog, abych zhodnotil celkově ten seriál. Taky se občas dívám na Kdo přežije, takže až dokoukám nějaké série, tak taky budou recenze. No ale kvůli tomu tento článek nepíšu. V létě je taky největší událost pro seriálové nadšence. Comic-Con, kde jsou herci ze seriálů, mají autogramiády, ale hlavně jsou většinou zveřejněny trailery na nové série seriálů. Sice některé trailery nám toho moc neřeknou (jako třeba u The Vampire Diaries), ale aspoň se při tom můžeme zasmát. Rozhodl jsem se, že udělám takové shrnutí seriálů, které sleduji, a přidám taky jejich trailery. Tak začneme.

The Vampire Diaries - 6. série

The Originals - 2. série

Arrow - 3. série

The Flash - 1. série

Once Upon a Time - 4. série

Supernatural - 10. série

To je asi tak vše na co se chystám a na co jsou zveřejněny trailery. Určitě se podívám ale i na piloty nových seriálů, které mě zaujmou (třeba iZombie), ale zatím na ně nejsou zveřejněny trailery. A co vy? Na jaké seriály se na podzim těšíte? Zkusíte i novinku The Flash? A těšíte se na Once Upon a Time, kde uvidíme postavy z Frozen (Ledové království)? Pište do komentářů.

6 komentářů:

  1. Já se hrozně těším na 8. sérii Doctora Who, Sherlocka a Hannibala, bohužel těch dvou dalších se jen tak nedočkám. :D Na Once Upon a Time se chci podívat už hrozně dlouho, tak už bych se do toho měla asi pustit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doctora Who jsem chtěl začít sledovat. Viděl jsem pár dílů první série a nevypadá to špatně :) Jinak Hannibala nesleduji, ale Sherlocka jo. Ale co jsem slyšel, mají v plánu nějakou speciální vánoční epizodu, ale myslím, že až v roce 2015 a až pak bude za rok nějak další série prý :D A na OUaT se rozhodně podívej, je to skvělý seriál :)

      Vymazat
  2. Neskutečně moc se těšim na Arrow, Sherlocka a Supernatural a Flashe. Nemůžu se dočkat. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik seriálů bych nestíhala sledovat, ale hrozně mě to mrzí. Zakazuju si, sledovat nový seriály, abych pak v září zvládla školu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Upíří deníky jsem vzdala u čtvrté série, protože je to všechno pořád dokola, trapné a ohrané.
    Arrow je skvělý a stále se tam děje něco nového, což je super. Doufám, že to po několika dalších sériích nezkazí. A na spin-off Flash se taky chystám. Vím, že už vypustili web epizodu, ale ještě se mi na ni nechce dívat, protože bych musela pak dlouho čekat.
    Jinak sleduju celkem dost dalších seriálů jako je The Walking Dead, Falling skies, The Last Ship, The Big Bang Theory, Under the dome, The Strain, Grimm, The 100 a další.. :D Opravdu dost toho je.
    Nejvíc bych doporučila asi The Walking Dead. Jsou teď i knížky, tak kdyby se ti to líbilo :)

    OdpovědětVymazat