neděle 24. listopadu 2013

Life Full of Books oslavil již své 2. narozeniny

Tak a je to tady, blog už je na světě 2 roky. Myslel jsem si, že blog vznikl 23. listopadu, ale při pročítání minulých článků jsem si všiml, že blog byl založený již 13. listopadu. Dneska to nebude moc dlouhý článek, protože všechno důležité jsem řekl už loni v článku, ale letos popíšu aspoň ten rok co blog právě zažíval.

Už jste to tady četli několikrát, možná ne, ale určitě jste si toho všimli. Na blog se letos moc nepřispívalo, protože nebylo tolik času. Nikdy jsem ale blog nechtěl zrušit a ani nezruším. Jenže jsem se dostal do skluzu v psaní recenzí a ten skluz byl čím dál tím větší a teď je pořád dost velký. Samozřejmě jsem na nic nezapomněl a recenze píšu, ale pořád mi tam něco chybí, tak nejsou hned zveřejněny, ale budou, nebojte, budou. To stejné ostatní články, všechno bude.

Samozřejmě bude taky narozeninová soutěž, jen se musí počkat na nakladatelství Fragment, které mi slíbilo ceny do soutěže. To stejné je, že se musí vyhlásit soutěž o box Percyho Jacksona, i když vítězka už o výhře ví a už jsem výhru zanesl i na poštu :)

Ale hlavní podstata tohoto článku je, že jsem Vám chtěl všem poděkovat za to, že i když tady nebylo moc článků, tak jste na blog nepřestali chodit. Nebojte, nezapomněl jsem na Vás, jen je toho na mně poslední dobou moc, když se musím připravovat na přijímačky a záleží na známkách co budou na vysvědčení. Myslím si, že to ale všichni pochopíte a nebudete se zlobit. Ještě jednou se Vám omlouvám a děkuji za navštěvování mého blogu a že ho budete navštěvovat i nadále :))

4 komentáře:

  1. I když vlastně nejsem ten pravidelný čtenář, neboť jsem tvůj blog objevila teprve nedávno, tak rozhodně gratuluji! Box Percyho? Sakra, proč už jsem na tebe nenarazila dříve? :)
    Přeju dál mnoho štěstí při blogování.;)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem k narodkám a prajemvšetko dobrééé..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k druhým blogovým narozeninám. Ať se ti blogování daří a máš zase víc času. A hodně štěstí při přijímačkách. :)

    OdpovědětVymazat
  4. gratuluji k druhým blogovým narozeninám :) přeji hodně štěstí ve škole a na přijímačkách...

    OdpovědětVymazat