úterý 2. července 2013

CooBoo-A-Thon: CooBoo Kouzelná knihovnička

Tak nakonec jsem se rozhodl zapojit do CooBoo-A-Thonu, který pořádá Abyss. Jedná se o to, přečíst v období 14 dnů co nejvíce knížek od CooBoo a napsat na ně recenze nebo názory. Součásti projektu je i třeba to, že vyfotíme svou kouzelnou knihovničku v podání CooBoo knih. Sice nemám tolik knih jako ostatní, ale za to to jsou podle mě kvalitní kousky. Tak tady máte teda fotku, kterou si můžete zvětšit kliknutím na ní.


Na fotce chybí tři knížky a to Divergence, Loď mezi hvězdami a Marina, které jsem půjčil.
A co tedy obsahujeKouzelná knihovnička od CooBoo?


Padlí andělé 1 - Padlí andělé a Leviatan
Tajný kruh 1 - Zasvěcení
Tajný kruh 2 - Otrokyně
Legenda
Rezistence
Milion sluncí
Nadpozemská
Tygří sága 1 - Tygrovo prokletí
Tygří sága 2 - Tygrova stezka
Team Xtreme - Všechno nebo nic
BZRK
Demonata
Marcelo ve skutečném světě
Když se pes směje

Knih je celkem 17 i se těmi co jsem půjčil (na fotce 14). Sice to není nějak moc velký počet, ale jsem za tyto knihy rád a určitě plánuji svou CooBoo knihovničku rozšířit o pokračování sérií co mám v knihovničce, a taky o nějaké série nové. Už teď si plánuji pořídit Delirium, Ptačí zpěv, Všechny barvy země, Jsem roztříštěná, Zasvěcená, pokračování Padlých andělů, a další knihy. Uvidíme jak rychle to bude.

Tak toto je má Kouzelná knihovnička od CooBoo. A jaká je ta vaše? Pište do komentářů, rád si je přečtu.

1 komentář:

  1. Já mám doma sotva dvě.. :D Jsi na tom ještě dobře. Nevím proč, ale knížky od cooboo spíše čtu než kupuju. Ale přitom bych je chtěla mít doma...

    OdpovědětVymazat