pátek 31. května 2013

Měsíční chvástačka - Květen

Tohle meme pořádá Judit.
Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, který jsem za ten měsíc přečetl, ale mohou se zveřejnit knihy, které někdo: koupil, vyhrál, dostal jako dárek, nebo které dostal na zrecenzování.


Tak máme tady konec května a já přidávám chvástačku. Sice je květen měsícem, kdy mám narozeniny, ale když jsem dostal čtečku, nepočítal jsem s nějakými knihami. Nakonec ale nějaké mám, a to docela dost. Některé už byly v Knižních chvilkách, jedna mi přišla dnes, no ale nějaké prostě mám. Tak jdeme už na knížky za tento měsíc. Celkově mám za květen 4 knížky a čtečku. Tak tady jsou.

Tak začneme narozeninovými. Chtěl jsem začít čtečkou, ale tu nechám až nakonec. Takže na narozeniny jsem celkem dostal dvě knihy a to Tajný kruh - Otrokyně od L. J. Smith a Digitální pevnost od Dana Browna. Na obě knihy se moc těším, tak snad nezklamou. A snad Tajný kruh přečtu rychle a nebude čekat skoro rok, tak jako první díl.

Pak tady máme recenzní výtisk, který jsme si ani nevyžádal, ale skvělá nakladatelství Baronet na mě myslelo a poslalo mi druhý díl Anny krví oděné k recenzi. Moc nakladatelství Baronet děkuji za zaslání knihy Dívka z nočních můr a už se těším až se do ní začtu, protože jednička byla skvělá a o víkendu jsem jí četl znova, abych mohl plynule navázat dvojkou, nebo aspoň trochu, když ne plynule.

Ano je to tak. Tento měsíc jsem si knihu i koupil. A to přesněji další skvělou knihu od CooBoo. Ve středu jsem si objednal na stránkách Martinus.cz Legendu od Marie Lu, protože měli poštovné zdarma, tak se to aspoň trochu vyplatilo. Kniha mi přišla dneska a nebyl bych to prostě já, abych jí nerozečetl. Takže už jsem skoro u 100. stránky a snad se dneska dostanu ještě dál. Zatím to vypadá, že recenze bude během víkendu, ale nic neslibuji. Zatím je kniha vážně dobrá, tak uvidíme jak to bude dál.

Tak a teď ta krásná čtečka. Na narozeniny jsem dostal čtečku Kindle, která je úplně skvělá a už jsem si k ní dokonce pořídil lampičku a obal. Když jsem všude četl jak si bloggeři a nejen oni své čtečky pojmenovávají, tak jsem taky nad něčím uvažoval. Když už mám na blogu přezdívku Niklaus podle Niklause/Klause z The Vampire Diaries, proč tak nepokračovat i u čtečky? Takže čtečka je pojmenovaná "Rebekah" a už jsem na ní přečetl nějakou tu knížku. Většina je povinná četba, na kterou asi recenzi chtít nebudete, ale tak teď mám třeba rozečtený Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, na který rozhodně recenzi napíšu. Tak tady máte pár fotek čtečky.


A to je pro dnešek vše. V květnu moc článků na blogu nepřibylo, ani nějak ty recenze, ale snad to bude v červnu lepší. A jestli ne v červnu, tak červenec a srpen určitě. Ale v červnu by na blog měl přibývat projekt od VeEee, který by měl mít celkem 15 článků, takže určitě tu něco mít budete i kdyby nepřibylo moc recenzí. A co máte nového za měsíc květen vy? Pište do komentářů.

6 komentářů:

  1. Moc pěkné přírůstky.Annu krví oděnou mám na poličce a taky bych se do ni chtěla pustit. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Legendu by som si prečítala 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám dojem, že za květen jsem si nepořídila vůbec nic. Chtěla jsem druhý díl Pod nekonečnou oblohou, ale nějak to nevyšlo. :) Ten Tajný díl je od Cooboo, že? Ten už autoka nepsala, ne? Každopádně jsem zvědavá, jaks e ti bude líbi, já stále zvažuji, zda si ho přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tajný kruh je od CooBoo a ten autorka ještě napsala :))

      Vymazat
  4. Rebekah :D :) Zlatý názov pre čítačku :) A Legendu by som chcela aj ja :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když už jsem se rozhodoval pro jméno, byla to Elena nebo Rebekah, tak nakonec Rebekah :D A Legendu jen doporučuji, je skvělá :))

      Vymazat