neděle 12. května 2013

Měsíční chvástačka - Duben

Tohle meme pořádá Judit.
Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, který jsem za ten měsíc přečetl, ale mohou se zveřejnit knihy, které někdo: koupil, vyhrál, dostal jako dárek, nebo které dostal na zrecenzování.

Tak a máme tady ¨půlku května a já konečně přidávám Měsíční chvástačku za duben. V dubnu toho moc nebylo, protože jsem si nevyžádal žádné recenzní výtisky, nic jsem nedostal, nic jsem nevyhrál, jen jsem si koupil tři knížky. A to celou trilogii Chaos, tak jako hodně ostatních bloggerů, protože byla na tuto trilogii u Dobrovského sleva. Ještě jsem nečetl žádný díl, ale určitě se na to chystám a v létě se k tomu snad dostanu. Takže dneska toho není moc, ale příště podle mě bude, protože jak už jsem psal v minulém článku, mám dneska narozeniny a dostal jsem čtečku a dvě knížky, plus mám k tomu ještě Katastrofu od Fortuny Libri. Takže tady máte ještě fotku knížek a to je pro dnešek asi vážně všechno.

4 komentáře: