sobota 17. listopadu 2012

Autorské šílenství (3)

Projekt pořádaný blogem Wolf Draven's Dream Bookshelves, který je inspirován projektem Nakladatelský maraton. Jde o to, představit vám autora, od kterého mám doma dvě a více knih. Není to nějak určený projekt, do kterého se musí přispívat pravidelně každý týden, tak nevím, kdy budete moct čekat další článek, ale snad brzy. Rozhodl jsem se ale, že ho budu dávat na blog v sobotu.

Pro dnešek jsem si vybral autorku, jejíž knihy se mi líbí a možná by zaujaly i vás. Někteří knihy už možná četli, jiní ne, a nebo ještě nečetli všechny. Tou autorkou je Eden Maguire a její série Krásní mrtví.

Tahle série patří k mým oblíbeným a jsem rád, že jsem si knihy přečetl. Na všechny díly kromě prvního je na blogu recenze, takže si je můžete přečíst. Nejvíce mě asi bavil 3. a 4. díl, pak 2. díl, a nakonec první, protože to šlo s dílem od dílu k vyšší kvalitě. Rozhodně vám doporučuji si sérii přečíst, já jsem za to rád, protože je tak trochu detektivní. Určitě jsem rád, že jí mám na své poličce, a třeba se vyjímá i na té vaší ;)

A co vy? Četly jste autorčiny knihy? Máte je doma? Nebo si je chcete teprve pořídit? Piště do komentářů ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat