čtvrtek 3. července 2014

Blogger TAG

Už před týdnem jsem byl nominován na Blogger TAG bloggerkou Nicky. Konečně jsem se k tomu dostal, takže jdeme na to. O co vůbec jde?

1) Řekni o sobě 10 věcí
2) Odpověz na otázky bloggera,který tě nominoval
3) Nominuj x bloggerů
4) Vymysli 10 otázek pro nominované
5) Informuj je o tom

1) 10 faktů o Niklausovi
- Mé pravé jméno je Patrik.
- Je mi už skoro dva měsíce 15.
- Nikdy mě nebavil sport, ale poslední dobou mě začíná bavit.
- Mám dvě starší sestry.
- Na střední školu jdu studovat Cestovní ruch.
- Bydlím v Moravskoslezském kraji.
- Mám doma dvě anglické knížky, ale ani jednu jsem zatím nečetl, pouze rozečetl.
- Často měním názor.
- Chtěl bych napsat knihu.
- Za dobu co mám blog jsem si oblíbil mangu a anime.

2) Otázky od Nicky


  • Je nějaká kniha, která tě zklamala, pokud ano, jaká?
Myslím si, že ne. Zrovna si na žádnou nevzpomínám, že by mě zklamala.

  •  Jaké jsou tvé koníčky kromě čtení?
Kreslení, sledování seriálů a filmů, chození ven s přáteli, je toho hodně.

  • Máš nějakou přezdívku, pokud ano, jak vznikla?
Přezdívku mám Niklaus a jak vznikla? Kvůli Niklause (Klause) z Upířích deníků (The Vampire Diaries), protože v té době to byla má oblíbená postava.

  • Kam by ses chtěl/a podívat ve světě?
Jsem takový ten snílek, co si plánuje dopředu cestu kolem světa, ale určitě bych chtěl aspoň jednou v životě navštívit Paříž, New York, Londýn, Řím, Athény,... no je toho prostě hodně.

  • V čem by ses chtěl/a zlepšit?
V psaní recenzí a chtěl bych se věnovat víc blogu. Ale taky bych si chtěl zlepšit svou kondici tím, že začnu cvičit.

  • Byl/a jsi někdy na nějakém knižním srazu a chystáš se na nějaký o prázdninách?
Ano, byl jsem poprvé na knižním srazu letos na Světě knihy. A jestli se na nějaký chystám o prázdninách? No chtěl bych, ale nevím.

  • Jaký je tvůj oblíbený citát?
„Až ti bude v životě nejhůř, otoč se ke slunci a všechny stíny padnou za tebe.“ 


  • Strávil/a bys dovolenou raději v přírodě nebo u moře?
Těžko se to rozhoduje, protože i příroda i moře má své klady a zápory. Takže vůbec netuším.

  • Dáváš přednost papírovým nebo elektronickým knihám?
Tady je jasná odpověď, že papírovým. Sice mám čtečku a jsem za ní rád, protože je to skvělá věc, ale papírová kniha je prostě papírová kniha.

  • Seznamuješ se rád/a?
Ano.

3) Otázky pro nominované + koho nominuji.
- Jaký žánr nejraději čteš?
- Když má kniha i filmovou podobu, podíváš se na ní, nebo raději zůstáváš jen u knihy?
- Máš oblíbeného autora nebo autorku? Pokud ano, tak koho?

- Jaký máš názor na audioknihy? Posloucháš je někdy?
- Cestuješ rád/a? Kam máš o prázdninách namířeno?
- Jaká je nejhrubší kniha, kterou máš doma v knihovničce?
- Chodíš často do knihovny, nebo si knihy raději kupuješ domů?
- Čteš někdy i klasiku jako třeba Bídníky, Annu Kareninu, Babičku, atd?
- Kde nejraději čteš?
- Jakou knihu sis naposledy pořídil/a?

A koho nominuji? Nikoho a zároveň všechny, protože vím, že už plno bloggerů bylo do Blogger TAGu nominováno, takže ať se zapojí kdokoli, kdo má chuť odpovědět na ty otázky a napsat článek. Budu jen rád, když se zapojíte a odkaz na váš článek mi napíšete do komentářů ;)

3 komentáře:

  1. Konečně taky spřízněná duše! :D Máme docela podobnou charakteristiku ;) A ten citát je hezkej.

    OdpovědětVymazat
  2. Proč jsem si myslela, že jsi starší? O.o Se mi stává teď poměrně často, že sleduju nějakej blog, myslím si, že je tak stejně starý jak já, maximálně o rok mladší, a ono ne-e? :D Nemám odhad no..
    Ten citát je parádní, ale když to slunce nesvítí, jsi v pytli. ^^ :)

    OdpovědětVymazat