pátek 30. prosince 2011

Kouzlo pohádek - Pyšná princenza a Princezna se zlatou hvězdou na čele


Toto speciální vánoční meme pořádá Syki a Abyss v rámci Mrazivého období.

Dneska přidám dvě pohádky protože jsem minulý týden zapomněl na Pyšnou princeznu.

Třetí pohádkou je: 

Pyšná princezna

Znám pohádku a mám jí rád ?

Pohádku znám jenom ve filmové podobě, a líbila se mi. Vím že existuje i knižní verze od Boženy Němcové a jmenuje se jinak, ale tu jsem nečetl.

Jaké filmové verze Pyšné princezny znám ?

Verzi znám jenom jednu, tu černobílou, která se točila na námět Boženy Němcové z pohádky Potrestaná pýcha.

Mé hodnocení:

Pohádka se mi líbila.

___________________________________________________________

Čtvrtou pohádkou je: 

Princezna se zlatou hvězdou na čele

Znám pohádku a mám jí rád ?

Pohádku znám jenom ve filmové podobě, protože jsem ještě nikde neviděl že by byla pohádka napsaná. A pohádka se mi moc nelíbila.

Jaké filmové verze Princezny se zlatou hvězdou na čele znám ?

Verzi znám jenom jednu, a ani nevím jestli je víc verzí. 

poster

Mé hodnocení:

Pohádka nebyla až tak hrozná, ale moc se mi nelíbila.

Žádné komentáře:

Okomentovat